مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-15اقتصادي

اروپا دهمین بسته تحریمی علیه روسیه اعمال کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اورسولا فون درلاین»، رییس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد این کمیسیون بسته تحریم جدیدیی علیه روسیه به ارزش 11 میلیارد یورو (11.

- رییس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشور های اروپایی تحریم های جدیدی علیه روسیه به ارزش 11 میلیارد یورو، اعمال کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اورسولا فون درلاین ، رییس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد این کمیسیون بسته تحریم جدیدیی علیه روسیه به ارزش 11 میلیارد یورو (11.

79 میلیارد دلار) اعمال کرده است.

فون درلاین در نشست عمومی پارلمان اروپا گفت: ما دهمین بسته تحریمی شامل ممنوعیت های تجاری، صادرات فناروی و محدودیت های جدید بر صادرات، علیه روسیه اعمال کردیم؛ ما از 11 میلیارد یورو حرف می زنیم.

وی در این باره افزود: ما محدودیت هایی بر شماری زیادی از قطعات الکترونیکی اعمال کردیم که در سامانه های مسلح روسیه مانند پهپادها، موشک ها و بالگرد ها استفاده می شود.

ارتش روسیه 24 فوریه (5 اسفند 1400) عملیات نظامی ویژه خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آن ها در برابر نیرو های اوکراینی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا دهمین بسته تحریمی علیه روسیه اعمال کرد

اروپا دهمین بسته تحریمی علیه روسیه اعمال کرد