مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-15سياسي

با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش!


از مهمترین سؤالاتی که در زمینه حقوقی، مطرح می شود آن است که از چه کسی مشاوره حقوقی بگیریم؟ آیا وکلا می توانند این خدمات را ارائه دهند؟ پاسخ سؤال مثبت است و باید گفت بله وکلا نیز می توانند مشاوره حقوقی ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیجی حق، در نظر داشته باشید که بعد از دریافت مشاوره، در صورتی که لازم باشد باید پرونده حقوقی تشکیل شود.

فراموش نکنید که تشکیل پرونده حقوقی مقدمات خاص خود را دارد.

از این رو پلتفرم دیجی حق امکانی را فراهم کرده است تا همه بتوانند از خدمات و مشاوره حقوقی وکلای پایه یک دادگستری استفاده کنند.

مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف، تنظیم شکواییه و دادخواست، پیگیری پرونده به صورت آنلاین و حضوری و سایر خدمات حقوقی را می توانید از دیجی حق در هر ساعت و از هر جایی دریافت کنید.

دریافت مشاوره حقوقی در کمترین زمان سایت های حقوقی این امکان را به موکل می دهند تا به راحتی و بدون انتظار کشیدن، پاسخ خود را دریافت کنند؛ همچنین دریافت مشاوره حقوقی آنلاین هزینه کمتری دارد و افراد می توانند وکیل متناسب با بودجه خود را انتخاب کنند.

یکی از معضلات دادگاه ها، حجم بالای ورودی پرونده هاست؛ سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات حقوقی به افزایش دانش حقوقی عموم افراد جامعه کمک می کنند و در بسیاری موارد به عدم تشکیل پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش!

با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش!