مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-15سياسي

جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز و متکدی البرز


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: شناسایی و جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز متکدی در این استان در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دهقان شیری، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز، در حاشیه بازدید از سطح شهر که با همراهی نمایندگان فرمانداری کرج، شهرداری کرج و فراجا ظهر امروز انجام شد، گفت: اتباع غیرمجاز باید بدون اغماض ساماندهی و طرد شوند.

وی ضمن اشاره به همکاری دستگاههای متولی درخصوص جمع آوری متکدیان و کودکان کار اتباع خارجی گفت: حضور متکدیان اتباع خارجی در سطح شهر سبب بروز برخی جرائم و مزاحمت ها برای مردم شده است.

  مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در ادامه از برخورد با کارفرمایان و پیمانکارانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند داشته اند خبر داد.

   دهقان شیری اضافه کرد: در راستای حضور اتباع غیر مجاز در استان و به کارگیری آن ها، باید همه مسئولان و پیمانکاران با کنترل و اشراف کامل بر موضوع، همکاری های لازم را اتخاذ نمایند.

  وی افزود: براساس طرح این اداره کل که باهمراهی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و فراجا به اجرا درآمده واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز داشته اند مورد پیگرد قانونی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز و متکدی البرز

جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز و متکدی البرز