مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-15اقتصادي

500 طرح محرومیت زدایی در اردبیل به بهره برداری رسید


500 طرح محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشوربه صورت ویدئوکنفرانسی در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد مردانه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 500 طرح محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی در اردبیل به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی بیش از 240 میلیارد تومان در استان اردبیل توسط بنیاد علوی هزینه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل و آبگیری سد عمارت نیز 100 میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان مساعدت شده است که از جمله طرح های ویژه بنیاد در استان اردبیل است.

مردانه افزود: در کنار طرح ها و پروژه های عمرانی و زیرساختی، برنامه های مختلف فرهنگی، تربیتی و زیارتی، کمک های معیشتی و حمایتی و وام های قرض الحسنه به محرومین در استان ارائه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان است و در برنامه جدید خود به دنبال اجرای سیاست توانمندسازی محرومین و واگذاری امور به گروه های مردمی و جهادی است.

مردانه تصریح کرد: در این آیین ویدئوکنفرانسی، مساعدت در احداث 109 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد، 384 واحد مسکن محرومین غیر تحت پوشش، 4 واحد مسکن معلولین، زیرساخت های منطقه گردشگری گیلارلو ، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 طرح محرومیت زدایی در اردبیل به بهره برداری رسید

500 طرح محرومیت زدایی در اردبیل به بهره برداری رسید