مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:462023-02-15سياسي

تقوای فردی و سیاسی شاه کلید تمدن نوین اسلامی است


دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی از مهم ترین مؤلفه های پیشگامی ملت بوده که از پایه های اصلی تمدن نوین اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم لطفیان بعدازظهر چهارشنبه در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی اظهارکرد: در معارف قرآن مولفه هایی وجود دارد که یکی کرامت، رأفت، فضیلت و سبقت است که هر کدام با نوعی نگاه به جهان عرضه می شود.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت افزود: همه بشریت در حوزه خلقت مساوی هستند اما چه می شود که یک امت در میان همه می درخشد؟ وی با بیان اینکه امتی که می خواهد تاج کرامت بر سر وی قرار بگیرد باید متقی باشد، گفت: تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی از مهم ترین مؤلفه های پیشگامی ملت بوده که از پایه های اصلی تمدن نوین اسلامی است.

لطفیان با اشاره به اینکه اگر داعیه دار تمدن باشیم بدون دانش و علم محقق نمی شود، ادامه داد: عنصر بعدی جهاد است که خداوند به آن سفارش کرده است.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت اضافه کرد: مسأله بعدی سبقت در خیر است و اگر بخواهد جامعه ای پیشتاز شود باید در همه این مؤلفه ها مقدم باشد.

وی گفت: هویت اسلام بر پایه وحدت بوده و این هویت دشمن را نگران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوای فردی و سیاسی شاه کلید تمدن نوین اسلامی است

تقوای فردی و سیاسی شاه کلید تمدن نوین اسلامی است