مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-15سياسي

اهتزار پرچم اسلام در جهان با حفظ وحدت ممکن است


ما امت واحده هستیم و نیاز است که همدلی بیشتر شود و اگر می خواهیم بیرق اسلام در جهان به اهتزاز درآید حفظ وحدت نیاز امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آخوند عبدالحی میرزاعلی بعدازظهر چهارشنبه در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی اظهارکرد: تقریب مذاهب اسلامی و وحدت کلمه لازمه همه مسلمانان است و اعتصام به حبل الله نمونه عملی اتحاد و انسجام مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت آق قلا افزود: اتحاد ملی و انسجام اسلامی مخصوصاً در این برهه که دشمنان از هر ترفندی استفاده می کنند، تا در میان مسلمانان رخنه و به اسلام ضربه بزنند، واجب است.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام به سرکردگی استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی همیشه مخالف ایران اسلامی هستند.

میرزاعلی ادامه داد: استکبار جهانی دشمن اسلام و مسلمانان هستند و نباید از آن ها غافل شویم، باید از خواب غفلت بیدار شویم و با تعامل و همکاری بیشتر نقشه های پلید دشمنان را نقش برآب کنیم.

امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: ما امت واحده هستیم و نیاز است که همدلی بیشتر شود و اگر می خواهیم بیرق اسلام در جهان به اهتزاز درآید حفظ وحدت نیاز امروز است.

وی افزود: برخی دولت های نوکر ماب، حقوق بشر را در سازمان ملل تصویب کردند یا غافل هستند یا خود را به خواب زدند در حالی که؛ حقوق بشر در قرآن تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزار پرچم اسلام در جهان با حفظ وحدت ممکن است

اهتزار پرچم اسلام در جهان با حفظ وحدت ممکن است