مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:382023-02-15سياسي

حمایت از تولید و اشتغال سیاست محوری قوه قضاییه است


یکی از سیاست های محوری قوه قضاییه در حمایت از تولید و اشتغال این است که تشکیل پرونده های قضایی در حوزه اقتصادی نباید مانعی بر سر راه تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، علی جمادی پس از بازدید از پتروشیمی های مستقر در ماهشهر و در نشست با مدیران عامل پتروشیمی ماهشهر و شرکت های تابعه، اظهار کرد: پرونده های قضایی در حوزه تولید به صورت فوق العاده و در شعب ویژه توسط قضاتی که به موضوعات اقتصادی اشراف دارند، رسیدگی می شود تا ضمن اتخاذ بهترین تصمیم، از کندشدن روند تولید پیشگیری شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور اقتصادی و جرایم سازمان یافته در ادامه سفر خود به خوزستان و در بازدید از مجموعه پتروشیمی های مستقر در شهرستان ماهشهر، با بیان اینکه باید ظرفیت شرکت های دانش بنیان در صنایع بیشتر مورد توجه قرار گیرد گفت:یکی از سیاست های محوری قوه قضاییه در حمایت از تولید و اشتغال این است که تشکیل پرونده های قضایی در حوزه اقتصادی نباید مانعی بر سر راه تولید شود.

وی افزود: در همین راستا رسیدگی به پرونده های حوزه تولید به قضاتی ارجاع می شود که آگاهی و اشرافیت به موضوع دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

جمادی با بیان اینکه نظارت های دستگاه قضایی با هدف کمک به تولید انجام می شود،  تصریح کرد: امنیت یکی از مولفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید و اشتغال سیاست محوری قوه قضاییه است

حمایت از تولید و اشتغال سیاست محوری قوه قضاییه است