مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-15اجتماعي

برگزاری مسابقه پیامکی «رسول رحمت» ویژه مراکز علمی کاربردی کشور


مسابقه پیامکی «رسول رحمت» ویژه مراکز علمی کاربردی کشور از سوی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به مناسبت عید سعید مبعث برگزار می شود.

- برگزاری مسابقه پیامکی رسول رحمت ویژه مراکز علمی کاربردی کشور ایسنا/خراسان شمالی مسابقه پیامکی رسول رحمت ویژه مراکز علمی کاربردی کشور از سوی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به مناسبت عید سعید مبعث برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه پیامکی رسول رحمت ویژه دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز آموزش علمی _ کاربردی برگزار می شود که شرکت کنندگان باید به 4 سوال این مسابقه درخصوص مبعث رسول اکرم پاسخ دهند.

منبع این مسابقه خطبه های 1، 33، 96 و 95 نهج البلاغه و فرصت شرکت در مسابقه ساعت 24 روز چهارشنبه 3 اسفند ماه 1401 عنوان شده است.

آشنایی با ارزش ها و آموزه های مبعث رسوال اکرم (ص) و بازخوانی رهنمودهای نهج البلاغه در این زمینه از اهداف برگزاری این مسابقه ذکر شده است.

به برگزیدگان این مسابقه، هدایایی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت اطلاع از سوالات این مسابقه می توانند به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به نشانی https://bojnourd.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه پیامکی «رسول رحمت» ویژه مراکز علمی کاربردی کشور

برگزاری مسابقه پیامکی «رسول رحمت» ویژه مراکز علمی کاربردی کشور