مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:142023-02-15فرهنگي

استقبال از جشنواره موسیقی فجر با حضور 2126 هنرمند


نشست خبری جشنواره موسیقی فجر در محل تالار رودکی تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نشست خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد الهیاری مدیر دفتر موسیقی و رییس جشنواره موسیقی فجر، بهزاد عبدی دبیر جشنواره، امیرعباس ستایشگر دبیر اجرایی جشنواره و اصحاب رسانه برگزار شد.

محمد الهیاری مدیر دفتر موسیقی و رییس جشنواره موسیقی فجر در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و استقبال قابل قبول هنرمندان از جشنواره امسال گفت: این دوره از جشنواره شامل بخش استان ها، پژوهش، رقابتی، جایزه باربد، غیررقابتی (ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان های موسیقی، پاپ)، جشنواره جشنواره ها، جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و بخش بین الملل است.

بخش استان ها به طور همزمان در 14 استان برگزار خواهد شد.

بخش رقابتی به منظور حضور جریان های نوین موسیقی و صدا در ایران که در بازنگری صورت های شنیداری به ایده پردازی و اجرا بدون پیش داوری مرسوم در ساخت و اجرای موسیقی متداول می پردازد، در این دوره به عنوان جایزه ویژه به جشنواره اضافه شده است.

جایزه باربد با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از جشنواره موسیقی فجر با حضور 2126 هنرمند

استقبال از جشنواره موسیقی فجر با حضور 2126 هنرمند