مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-15سياسي

ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر تشکیل شود


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: تشکیل شورای پشتیبانی و ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس موسوی نژاد صبح چهارشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در راستای زدودن بی سوادی و افزایش نرخ سواد در جامعه بویژه در روستاهای دوردست، اهتمام جدی داشته و در استان بوشهر نیز اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نرخ باسوادی در استان بوشهر حدود 39 درصد بود که اکنون به 97.

92 درصد رسیده و برای باسواد کردن تمام افراد جامعه از همه ظرفیت موجود بهره می بریم.

وی نشان کرد: کاهش نرخ بی سوادی، شناسایی بی سوادان و موفقیت در ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل نیازمند همت و برنامه ریزی جدی در سطح استان و شهرستان ها است.

موسوی نژاد بر تلاش همه جانبه دستگاه های ذیربط و ضرورت توسعه آموزش و سواد و کاهش بی سوادی تاکید کرد و افزود: تشکیل شورای پشتیبانی و ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر ضروری است.

در این نشست، مقرر شد با هماهنگی در سطح استان و شهرستان ها، از همه ظرفیت ها برای کمک به پیگیری کنندگان ستاد که هر کدام مسئول شناسایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر تشکیل شود

ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان های استان بوشهر تشکیل شود