مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-15سياسي

ضرورت اجرای نهضت آسفالت راههای روستایی شهرستان های اهر و هریس


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای اهر و هریس از لحاظ برخورداری از راه های ایمن و آسفالته با محرومیت دست و پنجه نرم می کنند، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای اهر و هریس از لحاظ برخورداری از راه های ایمن و آسفالته با محرومیت دست و پنجه نرم می کنند، حداقل انتظارات و مطالبات اهالی روستاها احداث و آسفالت ریزی راه های روستایی است که مطالبه اصلی اهالی روستاها از دولت سیزدهم می باشد.

احمد محرم زاده، چهارشنبه، 26 بهمن ماه، در جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی شهرستان های اهر و هریس، خواستار آسفالت ریزی راه روستای نهند و شهرک صنعتی زرنق در شهرستان هریس شد و افزود: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از نامناسب بودن راه ارتباطی شهرک صنعتی زرنق گلایه می کنند، این مسیر حتی کمتر از راه روستایی است و شرایط برای تردد ماشین آلات سنگین اصلاً مناسب نمی باشد.

وی با انتقاد از عدم دسترسی ایمن 30 روستا به بزرگراه اهر-تبریز افزود: با وجود اینکه بزرگراه اهر-تبریز احداث شده ولی 30 روستا برای تردد آسان و ایمن به بزرگراه دسترسی ندارند و این نواقصات باید حل شود.

وی به حضور حماسی مردم اهر و هریس در راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان باید حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای نهضت آسفالت راههای روستایی شهرستان های اهر و هریس

ضرورت اجرای نهضت آسفالت راههای روستایی شهرستان های اهر و هریس