مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:572023-02-15اقتصادي

میراحمدی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال افزایش 30 تا 40 درصدی داشت


معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به متوسط افزایش 30 تا 40 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: در مناطقی که اهل سنت عزیز ما ساکن هستند متوسط حضور مردم در راهپیمایی بیش از متوسط کل کشور بود.

- سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در باره جمعیت به میدان آمده در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حداقل در ده سال گذشته چنین راهپیمایی ای بی نظیر بوده است.

وی افزود: براساس گزارشات واصله از دستگاه های مختلف، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در مناطق مختلف امسال از 30 تا 100 درصد نسبت به سال 1398 (سال قبل از کرونا) افزایش داشته است.

میراحمدی تصریح کرد: به طور متوسط بین 30 تا 40 درصد افزایش جمعیت را شاهد بودیم و اتفاقی بی نظیر رخ داده است که حقیقتا دشمنان را دچار مرگ مغزی کرده است چرا که براساس توهماتِ فضای مجازی، برایشان غیرقابل باور بود.

میر احمدی گفت: در مناطقی که اهل سنت عزیز ما ساکن هستند مثل کردستان، گلستان، هرمزگان و سیستان بلوچستان متوسط افزایش حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیش از متوسط کل کشور بود.

  وی با اشاره به حضور ساکنین مناطق روستایی و عشایر در راهپیمایی تصریح کرد: در این مناطق هم اتفاقات استثنایی صورت گرفت، حقیقتا دوربین ها قادر به نمایش عظمت آن نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراحمدی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال افزایش 30 تا 40 درصدی داشت

میراحمدی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال افزایش 30 تا 40 درصدی داشت