مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-15سياسي

توزیع 2 تُن گوشت گرم در قالب چهاردهمین پویش نذر قربانی، در استان کرمان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: در راستای پویش نذرقربانی قریب به دو تن گوشت گرم در قالب 1200 بسته میان نیازمندان شهرستان های بردسیر، - ایسنا/کرمان مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: در راستای پویش نذرقربانی قریب به دو تن گوشت گرم در قالب 1200 بسته میان نیازمندان شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوییه توزیع شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح امروز 26 بهمن ماه از برگزاری چهاردهمین پویش نذر قربانی به مناسبت ایام ماه رجب و سالگردپیروزی انقلاب اسلامی با همکاری برنامه دینی و مذهبی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در استان کرمان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب این طرح افراد نیازمند هستند که با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع گوشت های قربانی انجام می شود، افزود: در این پویش قریب به دو تن گوشت گرم در قالب 1200 بسته میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، به ارزش پنج میلیاردریال توزیع می شود.

گرجی با بیان این مطلب که در این مرحله براساس برنامه ریزی انجام شده نذرهای قربانی در شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوییه و همچنین با همکاری موسسه نیکوکاری ثامن الحجج(علیه السلام) در بین بیماران خاص نیازمند توزیع می شود، خاطرنشان کرد: اینگونه فعالیت ها و برنامه ها می تواند یک الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 تُن گوشت گرم در قالب چهاردهمین پویش نذر قربانی، در استان کرمان

توزیع 2 تُن گوشت گرم در قالب چهاردهمین پویش نذر قربانی، در استان کرمان