مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-15فرهنگي

آغاز به کار هفتمین جشنواره صنایع دستی فجر از امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنر های سنتی فجر، امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود و میزبان آثاری از کشور هایی همچون هند، - موزه ملی ایران از امروز تا چهارم اسفند میزبان هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنر های سنتی فجر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنر های سنتی فجر، امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود و میزبان آثاری از کشور هایی همچون هند، عمان، سنگاپور، فلسطین و کویت خواهد بود.

یکی از شاخصه های هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنر های سنتی فجر، افتتاح آن با رونمایی از تمبر سرو سیمین عنوان شده که قرار است از ساعت 14 روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در سالن ورودی موزه ملی ایران به انجام رسد.

این تمبر با همکاری شرکت ملی پست ایران و معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهیه و مقررشده تا از آن به صورت کاربردی برای مراسلات سنتی و هنری ایران در سطح ملی و بین المللی استفاده شود.

معرفی مهر اصالت ملی و بین المللی و معرفی آثار پیشکسوتان حوزه صنایع دستی، به نمایش گذاشتن ظرفیت های طراحی و تولید خلاقانه و نوآورانه در حوزه صنایع دستی و هنر های سنتی و معرفی هنرمندان و صنعتگران این بخش ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفتمین جشنواره صنایع دستی فجر از امروز

آغاز به کار هفتمین جشنواره صنایع دستی فجر از امروز