مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-15سياسي

نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیئت رییس جمهور به چین سفر کرده است، گفت: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین در صفحه شخصی خود در توییتر درباره روز اول سفر به چین به همراه هیأت رییس جمهور، نوشت: در روز اول ⁧سفر به چین⁩ هوای ⁧پکن⁩ سرد بود اما ⁧استقبال بی نظیر⁩ از رییس جمهور کشورمان و هیئت همراه گرمی بخش محفل دوستانه دو کشور بود.

در روز سرد پکن چینی ها ⁧سنگ تمام⁩ گذاشتن.

وی در ادامه این مطلب آورده است: در روز اول ⁧سفر به چین⁩ ملاقات های مهمی بین هیئت ایرانی با میزبان داشتیم: دیدار با نخست وزیر، رییس کنگره خلق و رییس جمهور به خصوص صحبت های بسیار مهم رییس جمهور چین در هنگام ضیافت شام که می تواند تحولات بسیار مهم در منطقه و روابط دوجانبه و ⁧رشد اقتصادی⁩ بالا برای کشورمان باشد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد، به طوری که در دیدار ⁧رییس جمهور ایران⁩ و رییس جمهور چین حضور داشتم که رییس جمهور چین اظهار داشت چین⁩ صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه ای و بین المللی، قاطعانه و تزلزل ناپذیر دوستی و همکاری با ایران را حفظ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد

نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد