مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-15سياسي

کشاورزی دانش بنیان منجر به پایداری تولید می شود


فرماندار چالوس کشاورزی دانش بنیان را راهگشای مشکلات فراروی تولید دانست و گفت: کشاورزی دانش بنیان منجر به پایداری تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قاسمی صبح چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: امیدواریم جهاد کشاورزی بتواند بهتر از گذشته به ادامه مسیر در راه تولید و امنیت غذایی ادامه دهد.

وی ادامه داد: مردم در روز 22 بهمن حماسه آفرینی کردند و از حضور همه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر می کنم.

قاسمی با بیان اینکه جنگ اوکراین و روسیه منجر به برجسته تر شدن امنیت غذایی کشورها شد، گفت: امنیت غذایی در کنار امنیت ملی و شاید مهمتر از سایر امنیت ها باشد و حفظ تأمین این امنیت بر عهده جهاد کشاورزی است.

فرماندار شهرستان چالوس افزود: سیاست گذاری در جهاد کشاورزی باید مبتنی بر بهره وری زمین های کشاورزی و در راستای الگوی کشت با توجه به اراضی شیبدار این منطقه باشد وکشاورزی دانش بنیان راهگشای مشکلات است و پایداری تولید را منجر خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در زمینه کشاورزی چالوس وجود دارد که می تواند زمینه ساز فعالیت برای شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی باشد.

فرماندار شهرستان چالوس تولید عسل را یکی از ظرفیت های این شهرستان برشمرد و گفت: جهاد کشاورزی باید برنامه محور باشد نه تقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی دانش بنیان منجر به پایداری تولید می شود

کشاورزی دانش بنیان منجر به پایداری تولید می شود