مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-15اجتماعي

تصورم کارهای سطحی دانش آموزی بود اما به وجد آمدم


از طرح های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.

- فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از طرح های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با حضور در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از اولین نمایشگاه دستاوردها و طرح های پژوهشی برتر دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم سمپاد بازدید کرد.

حاجی زاده در این بازدید اظهار کرد: قبل از اینکه وارد این نمایشگاه شوم، تصورم از این نمایشگاه کارهای سطحی دانش آموزی بود، اما واقعاً بعضی از پروژه ها در سطح دانشجویی بود و واقعاً به وجد آمدم.

خیلی از پروژه های نمایشگاه بسیار عالی و کاربردی و برای حل مسائل واقعی است، لذا لازم است این پروژه ها را تبدیل به فناوری کنیم؛ سپس فناوری ها را باید بتوانیم صنعتی سازی نماییم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به توانمندی دانش آموزان سمپادی گفت: با وجود این دانش آموزان، آینده درخشانی در انتظار کشور است و سرمایه های بسیار عظیمی برای کشور داریم.

جوانان و نوجوانانی که امروز دیدیم، سرمایه های اصلی کشور هستند، نه ذخایر نفت و گاز ما، و این ها می توانند آینده درخشانی برای کشور بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصورم کارهای سطحی دانش آموزی بود اما به وجد آمدم

تصورم کارهای سطحی دانش آموزی بود اما به وجد آمدم