مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-15سياسي

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان برگزار می شود


ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک، اسفندماه سال جاری به صورت مشترک توسط دو کشور ایران-ترکیه و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین المللی در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

- ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک، اسفندماه سال جاری به صورت مشترک توسط دو کشور ایران-ترکیه و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین المللی در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان، با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصان این حوزه، با هدف آگاهی رساندن درباره علم کرایوبیولوژی و نقش آن در حیطه پژوهش و درمان؛ همچنین با هدف آشنایی متخصصان عرصه درمان ناباروری و تولیدمثل با نقش انجماد در روش های کمک باروری، برای پزشکان و متخصصان با رشته های مرتبط، اساتید دانشگاه و دانشجویان رشته های مرتبط، روز چهارشنبه 3 اسفندماه 1401 به صورت حضوری در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

مفاهیم پایه کرایوبیولوژی؛ رویکردهای بین رشته ای در انجماد؛ چالش ها در بیوبانک های انسانی؛ جنبه های تجاری کرایوبیولوژی، سرفصل های این سمپوزیوم اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان برگزار می شود

ششمین سمپوزیوم بین المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک پژوهشگاه رویان برگزار می شود