مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-15پزشكي

سوختگی؛ بیماری قشر ضعیف و کمتر برخوردار / سیستان و بلوچستان بخش سوختگی مناسب ندارد


رییس انجمن حمایت از بیماران سوختگی با تشریح مشکلات موجود در درمان بیماران سوخته و لزوم دسترسی این بیماران به درمان های استاندارد، گفت: حداقل انتظار این است که هر مرکز استان یک مرکز درمان سوختگی داشته باشد اما این نیاز حداقلی برای استان بزرگی نظیر سیستان .

- رییس انجمن حمایت از بیماران سوختگی با تشریح مشکلات موجود در درمان بیماران سوخته و لزوم دسترسی این بیماران به درمان های استاندارد، گفت: حداقل انتظار این است که هر مرکز استان یک مرکز درمان سوختگی داشته باشد اما این نیاز حداقلی برای استان بزرگی نظیر سیستان و بلوچستان برطرف نشده است.

دکتر محمدجواد فاطمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سوختگی با فقر ارتباط دارد، گفت: معمولا افرادی می سوزند که تمکن مالی ندارند؛ چراکه از وسایلی استفاده می کنند که استاندارد نیست و یا آموزش خوبی ندیده و سطح تحصیلات کمتری دارند یا در جاهایی زندگی می کنند که برای گرمایش از شعله مستقیم استفاده می کنند مانند بخاری و اجاق در چادر عشایر و.

بنابراین؛ سوختگی یک بیماری برای قشر ضعیف و کمتر برخوردار جامعه است.

نیاز مراکز استان ها به مرکز درمان سوختگی وی با تاکید بر اینکه هر مرکز استان حداقل باید یک مرکز درمان سوختگی داشته باشد، تصریح کرد: این مهم به طور ویژه برای استان های محروم واجب تر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگی؛ بیماری قشر ضعیف و کمتر برخوردار / سیستان و بلوچستان بخش سوختگی مناسب ندارد

سوختگی؛ بیماری قشر ضعیف و کمتر برخوردار / سیستان و بلوچستان بخش سوختگی مناسب ندارد