مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-14حوادث

انهدام باند سارقان سابقه دار در استان فارس


رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقان سابقه دار و کشف 24 فقره سرقت خودرو در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای طرح ضربتی برخورد با سارقان سابقه دار و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار خودرو ضمن تشکیل باند سرقت، در حال فعالیت و سرقت خودرو می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرارگرفت.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش مستمر کارآگاهان، پس از 48 ساعت کار شبانه روزی و تعقیب، در نهایت متهم طی یک عملیات ضربتی در اطراف شیراز دستگیر و 2 دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ حبیبی افزود: در ادامه تحقیقات تکمیلی، 9 نفر دیگر از همدستان این سارق نیز طی عملیات های جداگانه دستگیر شدند که در بازجویی های پلیسی به 24 فقره سرقت خودرو در استان های فارس، خراسان رضوی، بوشهر،کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص تعدادی از شکات شناسایی و صحنه های سرقت بازسازی شد، گفت: سارقان نیز با انجام تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان سابقه دار در استان فارس

انهدام باند سارقان سابقه دار در استان فارس