مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-14ورزشي

ساعی: تلاش مربیان به آموزش، ما را برای خدمت گذاری بیشتر ترغیب می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون تکواندو،  مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی کوکی وان جهشی در 2 بخش تئوری و عملی امروز سه شنبه 25 بهمن ماه با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و مدیر مرکز کوکیوان در ایران، - دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در 2 بخش تئوری و عملی با حضور رییس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون تکواندو،  مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بین المللی کوکی وان جهشی در 2 بخش تئوری و عملی امروز سه شنبه 25 بهمن ماه با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و مدیر مرکز کوکیوان در ایران،   کو کوانک هون مدیر مرکز آموزش جهانی، هدو کیم   و سونگ ران مدرسان این دوره به همراه جمعی از پیشکسوتان و روسای کمیته ها در خانه تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،  محمد امین نامجو مدیر دوره بین المللی کوکی وان جهشی طی گزارشی بیان کرد: خوشحالیم که در خدمت 146 شرکت کننده هستیم و امیدواریم در 2 گروه بانوان وآقایان شرکت کنندگان موفق به ارتقای درجات خود باشند.

پس از اینکه مرکز کوکیوان در ایران با تلاش های رییس فدراسیون تکواندو دایر شد، خوشبختانه اولین دوره بین المللی بعد از تاسیس این مرکز در ایران، در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعی: تلاش مربیان به آموزش، ما را برای خدمت گذاری بیشتر ترغیب می کند

ساعی: تلاش مربیان به آموزش، ما را برای خدمت گذاری بیشتر ترغیب می کند