مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:042023-02-14پزشكي

خدمات کاروان سلامت هلال احمر گلستان در منطقه فاضل آباد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم، کاروان سلامت هلال احمر در محله گلریز فاضل آباد خدمات خود را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و حمایتی به مردم مناطق کم برخوردار،کاروان سلامت هلال احمر گلستان به محله گلریز فاضل آباد از توابع شهرستان علی اباد کتول اعزام شد.

وی تصریح کرد: تعداد 17 پزشک و پیراپزشک شامل دندانپزشک، چشم پزشک، زنان و زایمان، پوست و مو، اطفال، داخلی، جراح عمومی، داروساز و غیره بصورت کاملا داوطلبانه کاروان سلامت را همراهی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: تعداد 250 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت برخوردار شده و داروی رایگان به ارزش 30 میلیون تومان بین بیماران توزیع شد.

تعداد 120 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع و با مشارکت داوطلبان هلال احمر خدمات آرایشگاه مردانه، تاسیسات و تعمیرات لوازم برقی و گازسوز و غیره ارائه شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کاروان سلامت هلال احمر گفت: کارنامه هلال احمر در ارائه خدمات به مردم در حوزه های مختلف درخشان بوده و همیشه منشا خیر و اثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کاروان سلامت هلال احمر گلستان در منطقه فاضل آباد

خدمات کاروان سلامت هلال احمر گلستان در منطقه فاضل آباد