مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-14حوادث

افزایش 8 درصدی سرقت ها در خراسان رضوی


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش 8 درصدی سرقت ها در خراسان رضوی خبر داد و گفت: متاسفانه در برخی جرایم رتبه های خوبی در کشور نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد کاظم تقوی ظهر سه شنبه در آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت که همزمان با 6 استان بزرگ دیگر و طی یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با دستور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در مرکز فرماندهی پلیس استان آغاز شد در جمع خبرنگاران از افزایش 8 درصدی سرقت ها در خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: در برخی جرایم رتبه های خوبی در کشور نداریم، از طرفی استان ما زائرخیز است و می طلبد شأن و منزلت مشهد به عنوان یک کلانشهر مذهبی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همانطور که فرمانده فراجا اشاره کرد در راستای تدابیر ایشان و مطالبات مردمی از امروز فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تشدید عملیات مقابله برخورد و دستگیری سارقین زورگیران مالخرها و کسانی که در چرخه سرقت نقش دارند اقدام گسترده ای را انجام دهیم.

وی افزود: برنامه ریزی، آموزش و تعیین اهداف توسط تیم های خبره انجام شده و مردم عزیزمان شاهد برخورد این تیم ها با سارقان خواهند بود، امیدواریم بتوانیم در هر مرحله اهداف تحقق یافته این عملیات را به کمک شما رسانه ها به اطلاع مردم عزیز برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی سرقت ها در خراسان رضوی

افزایش 8 درصدی سرقت ها در خراسان رضوی