مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:372023-02-14سياسي

برخورداری از حقوق شهروندی تابع دین و اعتقادات نیست


محسن اسماعیلی دانشیار دانشگاه تهران با اشاره به اینکه حقوق شهروندی تابعی از ایمان و اعتقاد نیست،گفت : اساسا پایه دین بر حقوق بشر و شهروندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه قضایی خبرگزاری فارس، محسن اسماعیلی  نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در همایش حقوق بشر و شهروندی ،ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجرگفت:چهره تابناک جمهوری اسلامی به دلیل هجمه سنگین رسانه ای در 4 دهه گذشته دچار ابهام ها و سوالاتی شده است که پاسخ به آن بخشی از همان جهاد تبیین است که رهبرمعظم انقلاب از آن یاد می کنند.

برگزاری این همایش برای رفع همین شبهات است که از اوایل انقلاب مرتبا تکرار شده وعلاوه بر بدخواهی دشمنان لحن نامناسب وکم گویی یا حتی بدگویی برخی از افراد داخل هم بی تاثیر نبوده است.

 اسماعیلی عنوان کرد: نسبت انقلاب با حقوق شهروندی تابعی است از نسبت دین مبین ما با این مسئله ،که از گذشته های دور علاوه بر تبلیغات سخیف رسانه ای و برخی از تئوری پردازی ها که رسما سمت استادی در دانشگاه های کشوردارند و صاحب قلم هستند و استنباطشان این است که اصولا نسبتی میان انقلاب اسلامی و حقوق بشر و شهروندی متصور نیست و این ارتباط جعلی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از حقوق شهروندی تابع دین و اعتقادات نیست

برخورداری از حقوق شهروندی تابع دین و اعتقادات نیست