مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-14اجتماعي

استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاهای آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی و تربیتی ناشی از دوران کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری ظهر سه شنبه در جمع مدیران مجری طرح مدرسه کانون تربیتی محله در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: مدرسه نقطه شروع هر تحولی در جامعه است و باید در توانمندسازی مدارس تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به چشم انداز طرح تحولی مدرسه کانون تربیتی محله خاطرنشان کرد: باید در قالب ساحت های تربیتی مشارکت و حمایت تمام ارکان جامعه را جلب کنیم تا بتوانیم به اهداف این طرح در استان دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مدیران مدارس را نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در محیط های آموزشی دانست و بیان کرد: اختیارات مدیران بسیار گسترده است و مدیران نیز باید از این اختیارات در پیشبرد اهداف سند تحول آموزش و پرورش و سیاست های دولت مردمی استفاده کنند.

صفری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در یک سال گذشته افزود: امروز آموزش و پرورش تمام تمرکز خود را بر روی جلب مشارکت تمام نهادها و ارگان ها گذاشته است که جذب خیرین برای ساخت و تجهیز مدارس در راستای ارتقای سرانه آموزشی استان از جمله این فعالیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاهای آموزشی

استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاهای آموزشی