مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-14سياسي

استاندار تهران: صنایع خرد و کوچک بر مبنای دانش افزایی و آینده پژوهی برنامه ریزی شود


با توجه به ظرفیت صنعتی استان به ویژه در حوزه صنایع خرد و کوچک باید برنامه ریزی مبتنی بر دانش افزایی و آینده پژوهی داشته باشیم تا برآورد شود بر اساس مسائل دانش بنیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه بررسی مشکلات و مسائل پیش روی ساماندهی لکه های صنعتی استان تهران با اشاره به عدم کنترل و نبود برنامه در حوزه محیط زیست اظهار کرد: برای ساماندهی لکه های صنعتی باید دستورکار برای فرمانداران نوشته شود تا فرمانداران به عنوان محور کار از اعضای مستقر در لکه های صنعتی دعوت به عمل آورند.

وی گفت: این اعضا به عنوان موسس اصلی، اقدام به تشکیل شرکت کنند، وقتی شرکت شکل گرفت مسئولیت مدنی به عهده آنها خواهد بود و تابع قانون تجارت هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: در زمینه فعالیت، هویت به استقرار بخش های خصوصی دهیم چرا که در این صورت بخش خصوصی ضمن انجام سرمایه گذاری برای جانمایی و تثبیت موقعیت هزینه می کند و نقش دولت باید نقش نظارتی و کنترلی باشد.

فخاری سپس گفت: بعضی از لکه های صنعتی اگر قابلیت تثبیت دارند به شرط رعایت قوانین تعریف شده به عنوان نواحی صنعتی در آینده فعالیت کنند یعنی ابزارهای تشویقی تعریف شود و اگر به لحاظ سرزمینی شرایط وجود دارد به عنوان شهرک های صنعتی فعالیت کند از این رو باید پیوست منظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: صنایع خرد و کوچک بر مبنای دانش افزایی و آینده پژوهی برنامه ریزی شود

استاندار تهران: صنایع خرد و کوچک بر مبنای دانش افزایی و آینده پژوهی برنامه ریزی شود