مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-14اقتصادي

ماجرای اعتصاب کارگران معدن مس تخت گنبد سیرجان+ فیلم توضیحات مسؤولان


این اعتصاب به دلیل درخواست افزایش دستمزد است و در پرداخت حق بیمه هم ما دچار مشکل هستیم.

وی افزود: ما حق ایاب و ذهاب هم نداریم و سختی کار ما از دیگر معادن بیشتر است اما حقوق مان کمتر از برخی معادن در منطقه است.

 در ادامه برخی از کارگران نیز گفتند: برای بیان و احقاق مطالباتمان و توجه به درخواست مان مقابل شرکت تجمع کردیم و خواستار توجه مدیران شرکت به مشکلات اقتصادی زندگی مان هستیم.

 یکی دیگر از کارگران نیز گفت: درخواست افزایش حقوق ما در حالی است که معادن و شرکت های متولی برخی از معادن طبق مقررات و قانون کار دستمزد می پردازند اما ما کارگران با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سختی کار نیازمند دستمزد بیشتری هستیم و با این شرایط اقتصادی امرار معاش و زندگی برایمان سخت است.

 در ادامه برخی از کارگران نیز گفتند: برای بیان و احقاق مطالبه و درخواست مان مبنی بر ضرورت افزایش دستمزد است، تجمع کرده ایم.

 اعتصاب کارگران غیرقانونی است این در حالی است که خبرنگار فارس جهت پیگیری به اداره کار سیرجان مراجعه کرده و محمد رضا آقاخانی رییس اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: ما هم حامی حقوق کارگران هستیم اما وقتی دستمزد و مزایا طبق قانون پرداخت می شود و بر اساس قانون کار این کارگران دستمزد و مزایا دریافت می کنند تجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتصاب کارگران معدن مس تخت گنبد سیرجان+ فیلم توضیحات مسؤولان

ماجرای اعتصاب کارگران معدن مس تخت گنبد سیرجان+ فیلم توضیحات مسؤولان