مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:132023-02-14سياسي

رییس هیئت ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد


با برگزاری مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک استان زنجان، رییس این هیئت در استان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز (25 بهمن ماه) با حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک، مجمع انتخابات هیئت ژیمناستیک استان زنجان برگزار شد که با انجام رای گیری رییس این هیئت و اعضای هیئت رییسه آن در استان مشخص شدند.

علی فرامرزلو به عنوان تنها کاندیدای مسئولیت هیئت ژیمناستیک، ریاست این هیئت را با کسب 26 رأی از 27 رای موفقاز آن خود کرد؛ میترا سیروسی دیگر کاندیدای این دوره از انتخابات نیز قبل از شروع مجمع از انتخابات کناره گیری کرد.

همچنین میترا سیروسی با 24 رأی به عنوان نایب رییس، حسین اسلامیان با کسب 24 رأی به عنوان خزانه دار، محمدکریم رحیمی زاده با دریافت 22 رأی، مهدی آقاجانلو با 24 رأی و پروین غوطه ورفکر با کسب 24 رأی به عنوان اعضای هیئت رییسه انتخاب شدند.

در این جلسه، رییس هیئت جدید ژیمناستیک استان زنجان در تشریح برنامه های خود با بیان اینکه در این دوره شعار وحدت را برای پیشبرد برنامه ها مدنظر قرار داده ایم، چرا که اختلافات حتی به ظاهر کوچک آسیب وارد می کند، اظهار کرد: پیش از این، ژیمناستیک زنجان جزو سه تیم شاخص کشور بود و تلاش خواهیم کرد این عنوان در دوره جدید استمرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد

رییس هیئت ژیمناستیک استان زنجان انتخاب شد