مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-14سياسي

مهارت آموزی یکی از حلقه های گمشده در آموزش و پرورش است


نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهارت آموزی یکی از حلقه های گمشده در آموزش و پرورش است و در دولت سیزدهم با گسترش رشته های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش، - ایسنا/بوشهر نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهارت آموزی یکی از حلقه های گمشده در آموزش و پرورش است و در دولت سیزدهم با گسترش رشته های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش، این مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

سید هاشم حسینی بوشهری سه شنبه 25 بهمن در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: آینده کشور وابسته به تعالی آموزش و پرورش است که در رشد و تعالی کشور نقش کلیدی بر عهده دارد.

این نهاد آموزشی و تربیتی، زمینه ساز ساخت آینده ای روشن تری برای میهن اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم و دین مبین اسلام بر تعلیم و تزکیه تاکیدات فراوانی شده که نیاز است متناسب با آیات قرآنی و روایات، دانش آموزانی متعهد و مسئولیت پذیر تربیت شوند که بتوانند حتی بر اولیای خود نیز تأثیرگذار باشند.

حسینی بوشهری ادامه داد: حضور روحانیون در مدارس فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج دین و انس دانش آموزان با آموزه های اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پتروشیمی ها و شرکت های بزرگ نفت و گاز با ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود می توانند بیش از پیش در ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی یکی از حلقه های گمشده در آموزش و پرورش است

مهارت آموزی یکی از حلقه های گمشده در آموزش و پرورش است