مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 11:412023-02-14بين الملل

امکان توییت با 4000 کاراکتر فراهم شد


توییتر به برخی از کاربران اجازه می دهد تا توییت های طولانی تا 4000 کاراکتر بنویسند و پست کنند.

- جی پلاس ، توییتر که توسط ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی اکتبر گذشته به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری شد، اعلام کرده است که کاربران سرویس پولی این پلتفرم Twitter Blue در آمریکا قادر خواهند بود توییت هایی با حداکثر 4000 کاراکتر بنویسند، در حالی که حداکثر تعداد کاراکتر در یک تک توییت در حال حاضر محدود به 280 کاراکتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ یکی از مقامات توییتر می گوید: "در حالی که ما دوستدار توییت های آبشاری (برای یک کاربر و یک موضوع) هستیم، در برخی موارد ممکن است بخواهیم همان را در یک توییت بنویسیم، اکنون این امکان را فراهم کرده ایم".

این تغییر گام جدیدی از سوی توییر برای تشویق مردم به عضویت در سرویس پولی Twitter Blue است، چراکه درآمد تبلیغاتی این پلتفرم در نتیجه خروج برخی از تبلیغ کنندگان بزرگ پس از خرید ماسک کاهش یافت.

توییتر اشتراک ماهانه 11 دلار را برای هر حساب کاربری در سرویس Twitter Blue از طریق دستگاه های اپل و 8 دلار در ماه برای کاربران رایانه شخصی اعمال می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته، تعداد کل مشترکین توییتر بلو در ایالات متحده تنها حدود 180000 کاربر است که نشان دهنده تلاش این شرکت برای ترغیب کاربران به ترک سرویس رایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان توییت با 4000 کاراکتر فراهم شد

امکان توییت با 4000 کاراکتر فراهم شد