مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:392023-02-14اجتماعي

برف روبی 3 هزار کیلومتر از راه های خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته 3 هزار و 260 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی با مصرف هزار و 115 تن شن و نمک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در شبانه روز گذشته 3 هزار و 260 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی با مصرف هزار و 115 تن شن و نمک، برف روبی شد.

وی گفت: در عملیات راهداری زمستانی 24 ساعت گذشته 159 راهدار و 105 دستگاه ماشین آلات به کارگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی بیشترین بارش ها در محورهای اصلی را مربوط به محور بجنورد - اسفراین، بجنورد - آشخانه، چمن بید - آشخانه و گرمه - چمن بید اعلام کرد و افزود: همچنین بیشترین بارش ها در محورهای روستایی شهرستان های اسفراین و بجنورد بوده و عملیات برف روبی و بازگشایی به طول 550 کیلومتر انجام شده است.

مشتری ادامه داد: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی، بارش برف از ساعت 6 تا 12 سه شنبه (25 بهمن) پیش بینی می شود و اوج بارش ها ساعت 9 خواهد بود.

وی تصریح کرد: بارش باران در محور چمن بید از ساعت یک بامداد تا 15 سه شنبه پیش بینی می شود و اوج بارش از یک بامداد تا 3 صبح سه شنبه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 3 هزار کیلومتر از راه های خراسان شمالی

برف روبی 3 هزار کیلومتر از راه های خراسان شمالی