مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-14اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید گاز در میادین دی و آغاردالان


معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آمادگی برای افزایش ظرفیت تولید گاز کشور در میادین دی و آغاردالان به حدود 10 میلیون مترمکعب در روز طی سال آینده خبر داد.

- افزایش ظرفیت تولید گاز در میادین "دی" و "آغاردالان" ایسنا/فارس معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آمادگی برای افزایش ظرفیت تولید گاز کشور در میادین "دی" و "آغاردالان" به حدود 10 میلیون مترمکعب در روز طی سال آینده خبر داد.

دکتر محسن خجسته مهر سه شنبه 25 بهمن در حاشیه بازدید از طرح توسعه پالایشگاه فراشبند در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود یک سوم از ذخایر گازی کشور توسط شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از جمله زاگرس جنوبی، تولید می شود.

او ادامه داد: برنامه شرکت ملی نفت ایران در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی از جمله استان فارس، افزایش تولید گاز به میزان 142 میلیون متر مکعب و سرمایه گذاری 3.

6 میلیارد دلار برای 13 میدان گازی و دو طرح فشارافزایی است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به هدف از سفر خود به استان فارس و منطقه زاگرس جنوبی، خاطرنشان کرد: افزایش روز افزون مصارف گاز در بخش صنعتی، خوراک واحدهای پتروشیمی، واحدهای نیروگاهی، خانگی و تجاری و همچنین وجود چند طرح افزایش تولید گاز موجب شد تا از نزدیک به بررسی پروژه های آغار و دی و آخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید گاز در میادین دی و آغاردالان

افزایش ظرفیت تولید گاز در میادین دی و آغاردالان