مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-14بين الملل

هلاکت پلیس اسراییل در تیراندازی اشتباهی همکارش در جریان عملیات مقاومتی قدس


در جریان درگیری که میان نیروهای رژیم صهیونیستی در بازرسی از یک اتوبوس در ایست بازرسی شعفاط رخ داد، یکی از سربازان با تیراندازی به همکارش او را به قتل رساند.

- در جریان درگیری که میان نیروهای رژیم صهیونیستی در بازرسی از یک اتوبوس در ایست بازرسی شعفاط رخ داد، یکی از سربازان با تیراندازی به همکارش او را به قتل رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین گفت، در جریان عملیات حمله با سلاح سرد در ایست بازرسی اردوگاه شعفاط در شمال قدس یکی از سربازان رژیم صهیونیستی با تیراندازی همکارش کشته شد.

اما رسانه های صهیونیستی مدعی شدند، یک جوان فلسطینی دست به حمله با سلاح سرد زد و همین امر منجر به زخمی شدن یک اسراییلی در ایست بازرسی شعفاط شد.

نیروهای صهیونیستی هم به سمت عامل این عملیات تیراندازی کردند.

رسانه های صهیونیستی در ادامه مدعی شدند، پس از این عملیات، یکی از نیروهای پلیس برای تفتیش وارد اتوبوس شد، بین نیروها درگیری رخ داد و یک پلیس به ضرب گلوله همکارش زخمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان شامگاه روز دوشنبه اعلام کردند که نوجوان 13 ساله فلسطینی با سلاح سرد به یک نظامی اسراییلی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی حمله و او را به شدت مجروح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت پلیس اسراییل در تیراندازی اشتباهی همکارش در جریان عملیات مقاومتی قدس

هلاکت پلیس اسراییل در تیراندازی اشتباهی همکارش در جریان عملیات مقاومتی قدس