مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:472023-02-14ورزشي

4 تیم برتر مسابقات والیبال برفی کشور معرفی شدند


تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات برفی کشور مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، از سری رقابت های دستجات آزاد والیبال برفی کشور در نخستین روز بازی ها 6 مسابقه برگزار شد.

در دور گروهی مسابقات تیم های امیرسامان گلستانی، هگمتانه و کلینیک دندانپزشکی در گروه اول و تیم های الوند، باباطاهر و موبایل جیحون در گروه دوم به رقابت پرداختند.

در نخستین مسابقه و در گروه اول تیم امیرسامان گلستانی با نتیجه دو بر صفر توانست هگمتانه را شکست دهد و الوند همدان در مصاف با ملی پوشان باباطاهر دو بر صفر مغلوب شد.

  همچنین در دور دوم مسابقات این گروه، کلینیک دندانپزشکی با نتیجه دو بر یک هگمتانه را شکست داد تا این تیم همدانی در مرحله گروهی حذف شود.

در دیدار پایانی و حساس گروه اول و رقابت برای صدرنشینی کلینیک دندانپزشکی با نتیجه دو بر یک توانست امیرسامان گلستانی را شکست دهد تا به عنوان صدر نشین راهی دیدار نیمه نهایی شود.

همچنین در گروه دوم این مسابقات تیم باباطاهر که بازیکنان آن متشکل از ملی پوشان است توانست الوند همدان را دو بر صفر شکست دهد.

  این تیم در ادامه مسابقات این گروه تیم موبایل جیحون الوند را با نتیجه دو بر صفر شکست داد تا دیگر تیم همدانی هم در مرحله گروهی حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تیم برتر مسابقات والیبال برفی کشور معرفی شدند

4 تیم برتر مسابقات والیبال برفی کشور معرفی شدند