مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 09:462023-02-14سياسي

اتهام زنی جدید انگلیس علیه ایران در خصوص جنگ یمن


وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای مدعی شد: تسلیحات توقیف شده توسط ناو «اچ ام اس مونتروز» نیروی دریایی سلطنتی به عنوان مدرکی به سازمان ملل ارائه شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مرتبط می کند.

- وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای مدعی شد: تسلیحات توقیف شده توسط ناو اچ ام اس مونتروز نیروی دریایی سلطنتی به عنوان مدرکی به سازمان ملل ارائه شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مرتبط می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، انگلیس در ادامه تلاش های ضدایرانی غرب، در تلاش برای پرونده سازی علیه تهران در سازمان ملل است.

انگلیس در ادامه تلاش های ضدایرانی خود مدعی شد که برای اولین بار مدارکی را به سازمان ملل ارائه کرده است که نشان می دهد ایران تسلیحات پیشرفته به یمن ارسال می کند.

به نوشته واشنگتن پست، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای مدعی شد: تسلیحات توقیف شده توسط ناو اچ ام اس مونتروز نیروی دریایی سلطنتی به عنوان مدرکی به سازمان ملل ارائه شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مرتبط می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی جدید انگلیس علیه ایران در خصوص جنگ یمن

اتهام زنی جدید انگلیس علیه ایران در خصوص جنگ یمن