مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-13سياسي

برخی اعضا به مراسم «ختم» رفتند؛ شورای شهر سمنان به حدنصاب نرسید!


جلسه صحن علنی شورای شهر سمنان به حدنصاب نرسید؛ به دلیل اینکه تعدادی از اعضای شورا در مراسم «ختم» حضور داشتند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی خراسانیان، عضو شورای اسلامی شهر سمنان که پیش تر وعده داده بود امروز در صحن علنی شورا سخنرانی کند، یک دلیل عجیب برای لغو سخنرانی خود آورد! وی پیش تر نوشته بود: جلسه 147 شورای اسلامی شهر سمنان روز دوشنبه (امروز) 24 بهمن ساعت 14:30 با حضور کلیه اعضا در صحن علنی شورا بر اساس دستور کارهای قبلی برگزار می شود.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان، نطق پیش از دستور خود را با موضوع موارد مالی و عمرانی شهر سمنان نخستین دستور کار نشست امروز اعلام کرده بود.

خراسانیان ساعاتی بعد نوشت: از آنجایی که جلسه رسمی و علنی شورا با تأخیر 40 دقیقه ای ساعت 15:10 دقیقه آغاز شد، نطق پیش از دستور اینجانب به جلسه فردا، سه شنبه، 25 بهمن موکول شد.

وی همچنین تصریح کرد: متأسفانه از ساعت 14:30 تا 15:10 جلسه صحن علنی به حدنصاب نرسید؛ به دلیل اینکه تعدادی از اعضای شورا در مراسم ختم حضور داشتند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ شورای اسلامی شهر سمنان همواره در دوره اخیر با دودستگی تیم های دو ائتلاف راه یافته به شورا مواجه بوده است.

پایان پیام/74002/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اعضا به مراسم «ختم» رفتند؛ شورای شهر سمنان به حدنصاب نرسید!

برخی اعضا به مراسم «ختم» رفتند؛ شورای شهر سمنان به حدنصاب نرسید!