مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 20:012023-02-13اجتماعي

تردد در تمام راه های مواصلاتی شهرستان بهار در جریان است


فرماندار شهرستان بهار از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

روح الله نباتی اظهار کرد: با بارش برف سنگین اخیر با تلاش قابل تحسین راهداری، بخشداری ها و شهرداری ها 10 هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی شهرستان بهار در 10 نوبت نمک پاشی و برف روبی شده که عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بازدید و حضور خود در محورهای برف گیر و راه های روستایی شهرستان همزمان با ورود سامانه بارشی به استان همدان، افزود: طی 24 ساعت گذشته 80 خودرو سبک و سنگین با 280 نفر نیروی زبده در محورها حضور فعال داشته اند.

️نباتی با اشاره به 1500 تن نمک در برف روبی اخیر ادامه داد: تدابیر لازم برای اسکان موقت 150 نفر در 12 مکان اندیشیده شده و در صورت بروز مشکل به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، نباتی به حضور 31 امدادگر و نجاتگر آموزش دیده هلال احمر طی 24 ساعت گذشته در محورهای شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: با زحمات همه عوامل ونیروهای خدماتی و امدادی شهرستان و با وجود بارش سنگین برف راهها و جاده ها بلافاصله بازگشایی شد و مشکلی پیش نیامد و هیچ کدام از راه های اصلی و فرعی در شهرستان مسدود نیست و تردد در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمام راه های مواصلاتی شهرستان بهار در جریان است

تردد در تمام راه های مواصلاتی شهرستان بهار در جریان است