مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-13اجتماعي

ماندگاری سرما تا پایان هفته در گلستان/ ریزش برف در ارتفاعات


مدیرکل هواشناسی استان گلستان از فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا پایان هفته در سطح استان خبر داد و گفت: آسمان استان تا پایان هفته غالباً نیمه ابری تا ابری است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان از فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا پایان هفته در سطح استان خبر داد و گفت: آسمان استان تا پایان هفته غالباً نیمه ابری تا ابری است.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی گلستان اظهار کرد: شرایط دمایی استان در هفته جاری تفاوت زیادی نمی کند و کمینه دمای استان گلستان بین صفر تا دو درجه سانتی گراد و بیشینه دما بین 9 تا 12 درجه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری مانند هفته گذشته بارش باران نخواهیم داشت، افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی تا پایان هفته جاری، استان به تناوب تحت تأثیر گذر امواج ناپایدار بارشی قرار می گیرد لذا آسمان استان تا پایان هفته غالباً نیمه ابری تا ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه در هفته جاری به ویژه در اوقات عصر و شب شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان به ویژه در مناطق کوهپایه و کوهستانی هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه بارش های این هفته برای مناطق میان دشت و شمال استان چندان خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری سرما تا پایان هفته در گلستان/ ریزش برف در ارتفاعات

ماندگاری سرما تا پایان هفته در گلستان/ ریزش برف در ارتفاعات