مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-13سياسي

همه امکانات برای یک سفر ایمن و مناسب در ایام نوروز بسیج شود


همه امکانات و ظرفیت ها برای یک سفر ایمن و مناسب در ایام نوروز بسیج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور صبح امروز (دوشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای اصلاح و حذف 887 نقطه حادثه خیز جاده ای و بسیج همه ظرفیت ها برای سفر ایمن و کاهش تلفات در ایام نوروز تاکید شد.

مخبر با تاکید بر ضرورت تسهیل سفرهای عموم مردم در ایام نوروز تصریح کرد: باید همه امکانات و ظرفیت های دستگاه های مربوطه برای یک سفر ایمن و مناسب بسیج شوند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه حتی یک نفر کشته یا مجروح ناشی از تصادفات قابل تحمل نیست، گفت: تمام دستگاه های مربوطه باید حداکثر ظرفیت خود را برای اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در راستای کاهش تلفات جاده ای بکار گیرند و دولت آمادگی دارد تمام توان و ظرفیت خود را برای یک سفر ایمن برای مردم در اختیار دستگاه های ذیربط قرار دهد.

وی همچنین از وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خواست تا اقدامات لازم برای اصلاح و حذف نقاط حادثه خیزِ شناسایی شده در شریان های اصلی کشور هر چه سریع تر انجام شود.

مخبر با اشاره به اهمیت اقدامات توصیه ای و فرهنگ سازی و آموزش در راستای رانندگی ایمن و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سفرهای درون شهری و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات برای یک سفر ایمن و مناسب در ایام نوروز بسیج شود

همه امکانات برای یک سفر ایمن و مناسب در ایام نوروز بسیج شود