مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-13بين الملل

بحرین عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه بحرین عملیات مقاومتی توسط یک فلسطینی در پایانه اتوبوسرانی محله «راموت» قدس اشغالی را محکوم و آن را یک حمله «تروریستی» توصیف کرد.

- وزارت امور خارجه بحرین با صدور بیانیه ای عملیات مقاومتی یک فلسطینی در چند روز گذشته در قدس اشغالی را محکوم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه بحرین عملیات مقاومتی توسط یک فلسطینی در پایانه اتوبوسرانی محله راموت قدس اشغالی را محکوم و آن را یک حمله تروریستی توصیف کرد.

این وزارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد: بحرین حمله تروریستی به ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم شد، به شدت محکوم می کند .

این وزارتخانه بر موضع قاطع بحرین در رد خشونت و تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن تاکید کرد و مجددا خواستار آرامش، خویشتن داری، عدم تنش، تامین حمایت از غیرنظامیان شد.

وزارت خارجه بحرین بر لزوم روند صلح در خاورمیانه، به گونه ای که امنیت و ثبات را برای مردم فلسطین و اسراییلی ها و همه مردم منطقه فراهم کند، تاکید کرد.

این درحالی است که پیش از این وزارت خارجه امارات در بیانیه ای عملیات شهاد ت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را حمله تروریستی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد

بحرین عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد