مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-13فرهنگي

«لالا لند» به «برادوی» می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، فیلم موزیکال «لالالند» در قالب یک نمایش موزیکال برنامه هایی برای اکران در برادوی دارد.

- فیلم لالالند در قالب یک نمایش موزیکال در برادوی به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ورایتی، فیلم موزیکال لالالند در قالب یک نمایش موزیکال برنامه هایی برای اکران در برادوی دارد.

این فیلم که محصول 2016 بود و از آهنگ های اوریجینالی، چون شهر ستارگان و یک روز دیگر خورشید بهره برده بود، با بازی، اما استون در نقش یک بازیگر جوان تازه کار و جویای نام و رایان گاسلینگ در نقش یک موسیقیدان جاز که به دنبال رویا های خود است، با اقبال زیادی رو به رو شد.

اکنون قرار است بارتلت شر کارگردانی نمایش اقتباسی از این فیلم را برمبنای نمایشنامه ای که نوشته ایاد اختر و متیو دکر است، برعهده بگیرد وی قبلا کشتن مرغ مقلد و ویولن نواز روی بام را انجام داده است.

این نمایش همچنان از ترانه ها و موسیقی جاستین هوروویتس استفاده می کند.

لالا لند که در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار در 14 رشته نامزد جایزه شد، در نهایت برنده 6 جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی برای دمین شازل و بهترین بازیگر زن برای، اما استون شد؛ اما در عین حال یکی از به یادماندنی ترین لحظات اسکار برای همین فیلم و زمانی رقم خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لالا لند» به «برادوی» می رود

«لالا لند» به «برادوی» می رود