مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-13حوادث

انحراف به چپ، علت تصادف مرگبار محور جیرفت - سربیژن/ 4 کشته و 6 زخمی


فرمانده پلیس راه جیرفت رانندگی هیجانی را علت اصلی تصادفات ترافیکی عنوان کرد و گفت: علت حادثه امروز صبح 24 بهمن ماه گردش به چپ خودروی زانتیا اعلام شده که چهار کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.

- ایسنا/کرمان فرمانده پلیس راه جیرفت رانندگی هیجانی را علت اصلی تصادفات ترافیکی عنوان کرد و گفت: علت حادثه امروز صبح 24 بهمن ماه گردش به چپ خودروی زانتیا اعلام شده که چهار کشته و شش مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ جواد شهدادنژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عوامل اصلی تصادفات منجر به فوت و جرح در جیرفت اظهار کرد: رانندگی تهاجمی، عدم توجه به تابوهای مسیر و سرعت غیرمجاز از جمله عوامل تصادفات در جیرفت به شمار می آیند.

وی علت تصادف صبح امروز 24 بهمن ماه را در محور جیرفت-سربیژن - راین انحراف به چپ خودروی زانتیا اعلام کرد و افزود: متاسفانه در اثر بی احتیاطی راننده زانتیا و برخورد با پژو 405 شاهد تصادف زنجیره ای و چهار کشته و شش مصدوم هستیم.

شهدادنژاد فرهنگسازی در امر رانندگی و ترویج احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی را از وظایف نهادهای برون سازمانی دانست که باید با پلیس همکاری و هم افزایی داشته باشند و اظهار کرد: فرهنگسازی یک امر جمعی است و پلیس به تنهایی متولی نیست و همه دستگاه های فرهنگی باید در این راستا همکاری داشته باشند تا شاهد مرگ جوانان در اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحراف به چپ، علت تصادف مرگبار محور جیرفت - سربیژن/ 4 کشته و 6 زخمی

انحراف به چپ، علت تصادف مرگبار محور جیرفت - سربیژن/ 4 کشته و 6 زخمی