مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-13بين الملل

تأکید «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» بر لغو فوری تحریم های سوریه


اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اتحادیه جهانی علمای مقاومت پس از برگزاری نشست در شهر صیدا در جنوب لبنان درباره تحولات مربوط به زلزله سوریه بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیانیه خود بر ضرورت لغو فوری تحریم ها و محاصره علیه ملت سوریه تأکید کرد.

این بیانیه می افزاید: تحریم های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.

اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بخش دیگری از بیانیه خود به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت بخشی از تحریم ها علیه سوریه اشاره و تأکید کرد: تعلیق بخشی از تحریم ها علیه روسیه به مدت 180 روز، تصمیم ناقصی است که نشان دهنده ادامه سیاست ناعادلانه آمریکاست.

در پایان این بیانیه از تمامی ابتکارات برای کمک به آسیب دیدگان زلزله سوریه به ویژه از جانب ایران، الجزایر، لیبی و لبنان، استقبال و قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» بر لغو فوری تحریم های سوریه

تأکید «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» بر لغو فوری تحریم های سوریه