مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 12:292023-02-13اقتصادي

برپایی هفدهمین بازارچه خیریه کوثر رفسنجان/ 100 درصد عواید صرف جهیزیه دختران می شود


مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان از برپایی هفدمین دوره بازارچه این خیریه از فردا تا روز عید مبعث در محل سالن آستان قدس رضوی شهر رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری هفدهمین بازارچه خیریه کوثر اظهار کرد: در دوره های قبلی بازارچه موفق شدیم علاوه بر نیت خیری که عملیاتی شد، موسسه را به مردم و خیران بشناسانیم و فرهنگ سازی کنیم که با اعتمادی که خیران به این موسسه پیدا کردند، کارهای بزرگی رقم خورده است.

وی عنوان کرد: 100 درصد عواید حاصل از فروش محصولات در این بازاچه صرف نیازمندان به ویژه جهیزیه دختران می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه خیریه کوثر تنها خیریه ای است که بازارچه خیریه در رفسنجان برگزار می کند، اضافه کرد: هفدهمین بازارچه خیریه کوثر از فردا سه شنبه تا روز عید مبعث در محل آستان قدس رضوی دایر می شود و از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم مردم و خیران بزرگوار است.

وی بیان داشت: 50 غرغه در این بازارچه دایر می شود که عمده محصولات غذایی تولیدات خانگی است و استقبال خیلی خوبی شده که اگر محدودیت فضا نداشتیم تا 70 غرفه متقاضی وجود داشت.

مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان از اقدامات خوب خیران در بازاچه یاد کرد و گفت: افرادی هستند به طور مثال 200 هزار تومان خرید می کنند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هفدهمین بازارچه خیریه کوثر رفسنجان/ 100 درصد عواید صرف جهیزیه دختران می شود

برپایی هفدهمین بازارچه خیریه کوثر رفسنجان/ 100 درصد عواید صرف جهیزیه دختران می شود