مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-13اجتماعي

شناسایی 81 مورد تخلف در ناوگان باری ایلام


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدا سال جاری تا کنون 81 مورد تخلف در ناوگان باری ایلام شناسایی شده است.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و 31 پروانه عبور صادر شده است.

وی افزود: کار کنترل و شناسایی ناوگان باری متخلف تناژ اضافه بار به صورت مستمر و در قالب گشت های مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام و پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: کنترل اضافه تناژ باعث جلوگیری از تخریب راه، فرسودگی جاده و افزایش ایمنی وسیله نقلیه خواهد شد که این مهم با پشتیبانی باسکول های سیار و ثابت توسط اداره کل راهداری استان و با همکاری پلیس راه انجام می شود.

چشمه خاور گفت: طبق بررسی های به عمل آمده از اول سال جاری تا کنون تعداد 81 مورد تخلف بیش از ظرفیت مجاز در استان شناسایی شده که این تعداد کامیون مورد شناسایی و اعمال قانون و تخلف این کامیون ها به کمیسیون های مربوطه ارجاع شده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 81 مورد تخلف در ناوگان باری ایلام

شناسایی 81 مورد تخلف در ناوگان باری ایلام