مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-13اقتصادي

بیش از 60 درصد از گاز تزریقی مصرف خانگی دارد


مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: : بیش از 60 درصد از گازی که به شبکه در روزهای سرد سال تزریق می شود مصرف خانگی داشته و سفارش بنده این است که مشترکان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیدرضا غفاریان، مدیر عامل شرکت گازرسانی استان البرز، با توجه به بارش برف در استان البرز و موج جدید سرما در این استان و سایر استان های کشور، در جمع اصحاب رسانه، گفت: مجدداً در بخش خانگی شاهد افزایش مصرف گاز شدیم و همه همکاران بنده در تمام سطوح تلاش دارند تا جریان ثابت گاز را در بخش مشترکان خانگی داشته باشند.

وی افزود: بیش از 60 درصد از گازی که به شبکه تزریق می شود مصرف خانگی داشته و سفارش بنده این است که مشترکان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند تا این موج سرما هم به مانند موج قبلی با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: از باب یادآوری عرض می کنم که شهروندان دمای رفاه را میان 18 تا 21 درجه نگه دارند و سعی کنند که با پوشش لباس گرم و بستن در اتاق هایی که استفاده نمی کنند منزل و خودشان را گرم نگه دارند.

غفاریان اضافه کرد: علاوه بر برنامه های کوتاه مدت که ذکر آن رفت، مشترکان خانگی می توانند برای برنامه های میان مدت خود استفاده از شیر شوفاژ ترموستاتیک در دستور کار خود قرار دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 درصد از گاز تزریقی مصرف خانگی دارد

بیش از 60 درصد از گاز تزریقی مصرف خانگی دارد