مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-13اقتصادي

آیا می توان اقتصاد گردشگری را جایگزین اقتصاد نفت دانست؟


اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه بخش های اقتصادی یکی از راهکارهای اساسی در پایدارسازی بنیان اقتصادی است و سوال هایی مطرح می شود که آیا می توان از صنعت گردشگری ایران انتظار یک بخش اقتصادی حائز اهمیت و در خور توجهی داشت؟ به عبارت دیگر آیا می توان اقتصاد گردشگری .

- ایسنا/خراسان رضوی اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه بخش های اقتصادی یکی از راهکارهای اساسی در پایدارسازی بنیان اقتصادی است و سوال هایی مطرح می شود که آیا می توان از صنعت گردشگری ایران انتظار یک بخش اقتصادی حائز اهمیت و در خور توجهی داشت؟ به عبارت دیگر آیا می توان اقتصاد گردشگری را به مثابه یک بخش حائز اهمیت در اقتصاد کلان ایران تعریف کرد و یکی از منابع اصلی ارزآوری کشور دانست و از آن به عنوان یک بخش جایگزین اقتصاد نفت نام برد؟ هادی براتی، عضو هیات علمی گروه اقتصاد گردشگری، پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی طی یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: تنوع منابع درآمدی و اتخاذ رویکردهای نوین در توسعه بخش های اقتصادی از جمله راهکارهای اساسی در پایدارسازی بنیان اقتصادی کشورها است.

حال این سوال مطرح می شود که آیا می توان از صنعت گردشگری ایران انتظار یک بخش اقتصادی حائز اهمیت و در خور توجهی داشت؟ به عبارت دیگر آیا می توان اقتصاد گردشگری را به مثابه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا می توان اقتصاد گردشگری را جایگزین اقتصاد نفت دانست؟

آیا می توان اقتصاد گردشگری را جایگزین اقتصاد نفت دانست؟