مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-13اقتصادي

امحای 17000 سلیندر گاز مایع غیراستاندارد در کرمانشاه


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از امحای 17 هزار سلیندر گاز مایع غیراستاندارد در کرمانشاه خبر داد.

- مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار سلیندر گاز مایع به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد امحا و تعداد 14 هزار و 500 شیر سلیندر گاز مایع نیز بازسازی و نوسازی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه استفاده از سیلندر گاز مایع نیازمند رعایت اصول ایمنی به ویژه توجه به قوانین و مقررات استاندارد، نحوه شارژ سیلندرها، نحوه نگهداری و همچنین شیر و اتصالات آن است که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق مواد 9 و 11 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران تمرکز، عرضه و فروش گاز مایع توسط تأسیسات توزیع کننده گاز مایع بدون پروانه استاندارد ممنوع است.

حسین پور بیان کرد: هرگونه شارژ سیلندرهای مسافرتی 11 کیلوگرمی و با ظرفیت بیشتر در مراکز غیرقانونی و فاقد مجوز ممنوع بوده و متخلفین از قانون به دلیل به مخاطره انداختن سلامت و ایمنی شهروندان به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: ساختار تأسیسات و خدمات مربوط به شارژ و عرضه سیلندر گاز مایع مشمول مقررات استاندارد اجباری است و این اقدام به منظور حفظ سلامتی و ایمنی مصرف کنندگان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 17000 سلیندر گاز مایع غیراستاندارد در کرمانشاه

امحای 17000 سلیندر گاز مایع غیراستاندارد در کرمانشاه