مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-13اقتصادي

بارش سنگین برف در جاده ساوه ـ همدان و اراک ـ بروجرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: هم اکنون بارش شدید و سنگین برف در دو جاده ساوه به همدان و اراک به بروجرد گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاباک ، مهرداد جهانی سحرگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رانندگان برای تردد در این دو محور باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند در غیراین صورت امکان حرکت در این دو محور وجود ندارد.

وی بیان کرد: سایر جاده های استان مرکزی با وجود شدت بارش و کولاک توسط گروه های راهدای باز است و تردد به سختی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از صبح یکشنبه تا کنون 18 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی برفروبی شده و چهار هزار تن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در جاده ها استفاده شده است.

جهانی افزود: 380 نفر از نیروهای راهداری استان مرکزی در قالب 54 اکیپ با استفاده از 226 دستگاه خودرو سبک، نیمه سبک و سنگین مشغول باز نگه داشتن محورهای استان هستند.

وی بیان کرد: مردم از تردد غیرضروری در جاده های استان مرکزی با توجه به ورود سامانه بارشی خودداری و در صورت تردد خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: مسافران می توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه ها و تردد در جاده های این استان و کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف در جاده ساوه ـ همدان و اراک ـ بروجرد

بارش سنگین برف در جاده ساوه ـ همدان و اراک ـ بروجرد