مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 00:552023-02-12اجتماعي

ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان به کمک حفاظت از محیط زیست می آید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونان محیط طبیعی و تنوع زیستی و محیط زیست انسانی ضمن تشریح فعالیت های شاخص برای حفاظت از محیط زیست از امید خود به اجرای طرح ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان گفتند.

- در نشست مدیرکل و معاونان حفاظت محیط زیست در ایسنا مطرح شد ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان به کمک حفاظت از محیط زیست می آید ایسنا/ایلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونان محیط طبیعی و تنوع زیستی و محیط زیست انسانی ضمن تشریح فعالیت های شاخص برای حفاظت از محیط زیست از امید خود به اجرای طرح ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان گفتند.

علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این نشست اظهار کرد: استان ایلام 143 هزار و 275 هکتار مناطق تحت مدیریتی شامل 4 منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ، کبیرکوه ، دینارکوه و کولگ است و غار خفاش، چشمه قیر آثار طبیعی جذاب برای علاقمندان این حوزه است.

وی با بیان اینکه در محیط زیست ایلام 44 گونه پرنده و بالغ بر 1000 گونه گیاهی وجود دارد، گفت: 15 اکیپ حفاظت در سطح اداره کل در راستای صیانت از محیط زیست وجود دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام با اشاره به سایت گوزن زرد ایلام، تصریح کرد: این سایت یکی از موفق ترین سایت های کشور است و امروز 34 راس گوزن زرد در آن زندگی می کنند و در آن تکثیر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان به کمک حفاظت از محیط زیست می آید

ارزش گذاری اقتصادی بوم سازگان به کمک حفاظت از محیط زیست می آید